top of page

פוקט

עודכן: 18 בספט׳ 2023

פוקט הוא אי עם הכי הרבה אטרקציות. הכי מהונדס ומתויר ועם שפע עצום של כל מה שרק תחשבו עליו. מסעדות, פעילויות לגשם, חופים, אומגות, מסאז׳ים מהטובים שיש ומלונות יוקרה. השוס הוא שיש טיסה ישירה מישראל לפוקט, מה שחוסך עלויות וזמני טיסה.

נעצתי הכל במפות של תאילנד, כל הסטוריז פה ויש קישורים בעמוד הזה לכל ההמלצות.

קדימה, לתמצות ההמלצות שלי, כי למה שאהנה לבד?


לעניינינו:

הצעות לימים. לא טיילנו בדיוק ככה וזה תלוי איפה אתם ישנים.


🐘 יום 1: פארק המים Andamanda Phuket, המסאז' הכי פיין שעשינו Phumontra Cafe & Massage וארוחת ערב בעיר העתיקה Efe Turkish Old Town

🐘 יום 2: זיפליין hanuman - אומגות, מסעדת Three Monkeys Restaurant וסיום יום בקניון Central Phuket

🐘 יום 3: יום שחלקו מתאים לגשם: מוזיאון האשליות, טיול בעיר העתיקה וצהריים ב Blue Elephant, הבית ההפוך , ארוחת ערב במסעדה עם העלים Ma Doo Bua + צילומי רחפן

🐘 יום 4: Rabbit Hole האכלת חיות במקום קסום, סתלבט במלון, שוק לילה Chillva Market

🐘 יום 5: סתלבט במלון, להסתובב באיזור פטונג, מסעדה יפנית WABI SABI by Kapi sushi box

🐘 יום 6: מסאז' באיזור המלון בקארון, ארוחת צהריים מעולה ב Elephant Cafe' & Restaurant by Tan


עוד אטרקציות: יש גם את הבודהה הגדולה, יער גשם Khao Phra Thaeo, תצפיות ומקדשים, חוות טיפול בפילים ועוד - אנחנו עשינו את כל אלו בצפון ולא בפוקט, אבל אם לא תהיו בצפון, יש לכם הכל פה:)



וקצת יותר בפירוט:

🌞 מוזיאון האשליות: הופתענו כמה שנהנינו ויש לנו תמונות לכל ימי המשפחה וברי המצוות בכל הגילגולים הבאים



🌞 טיול בעיר העתיקה וצהריים ב Blue Elephant: אנחנו נישנשנו בלבד, אלב מה שנישנשנו היה מדהים ביותר. העיר העתיקה פשוט יפה וכיפית. חזרנו אליה שוב כדי לאכול ב Efe Turkish Old Town.

🌞 הבית ההפוך - באנו סקפטיים, אבל העובדים עשו לנו תמונות מדהימות שלא היינו יודעים לעשות לבד, וזה שיפר את החוויה. עשינו גם מבוך ויש עוד כמה אטרקציות נחמדות

🌞 ארוחת ערב במסעדה עם העלים Ma Doo Bua + צילומי רחפן. אולי בית הקפה הכי יפה שהייתי בו. עלים ענקיים, סירת קאנו ורחפן אחד. ילדה מתולתלת שזורמת עם כל הרעיונות שלי ועוד זיכרון מתוק לכל החיים. תמונות בהמשך


🌞 זיפליין hanuman: החוויה שהוכתרה כהכי כיפית ומרגשת. 32 צמרות עצים, כבלים חזקים מאד, מדריכים מצחיקים והתגברות על כל הפחדים כולם

זוהי פעילות של שעתיים והיא חובה בעיני. היו שם גם ילדים קטנים ויש כל מיני מסלולים וזה היה אדיר. עלה 1500 ש"ח לחמשתינו למסלול הכי ארוך. המדריכים היו מושלמים ומצחיקים ועשו המון צחוקים בדרך. הקלילו את האטרקציה ושרו לנו ״I believe I can die״.

ממש צמוד לאומגות, יש מסעדה מהממת באמצע הג'ונגל. חובה להזמין מקום מראש.

גם פה ירד לנו גשם בחלק מהזמן וזה לא מנע מאיתנו ליהנות. הכל היה עדיין בטוח וכיף.



🌞 פארק המים Andamanda Phuket - כזכור היינו בפטאיה בפארק המים RAMAYANA - שניהם מדהימים ובשניהם כולנו עלינו כמעט על הכל בלופים. ירד גשם בימים שהיינו שם וזה לא מנע אפילו בפסיק מההנאה.




🌞 המסאז' הכי פיין שעשינו Phumontra Cafe & Massage - אני אוהבת לדמיין דברים שבא לי. אז בדימיון דימיינתי חוויה של 10 כוכבים. מסאז' שנותנים לי לבחור את השמן שאני אוהבת, שיש מוסיקה מרגיעה, מגבות חמות שלא יהיה קר, טיפול פנים בזמן העיסוי. קחו את כל זה, תוסיפו שטיפת רגליים במי ורדים נעימים בדיוק בטמפרטורה הנכונה, תחתון חד פעמי ושמתאים לעיסוי, מסאז' וטיפול פנים בו זמנית, קבלו עוגיות, מים ותה ואת זה תחוו ב Phumontra Cafe & Massage. המסאז' הכי פיין שעשיתי וכנראה אעשה בזמן הקרוב בחיי. שירות מדהים, אדיב ואיכותי ובמחירים מצחיקים.





🌞 האכלת חיות ובית קפה Rabbit Hole מקום קסום, עם עשן מעל המים, סוסים, תרנגולים, שור, ארנבים ועוד. אפשר לקנות במקום אוכל ולהאכיל את החיות. מתאים גם לגדולים כי זה מקום פתוח עם אנרגיות טובות. ממליצה בחום:)



מסעדות

🍲 בעיר העתיקה Efe Turkish Old Town & Blue Elephant

🍲 צמוד לאומגות Three Monkeys Restaurant

🍲 בקארון - מסעדה תאילנדית Elephant Cafe' & Restaurant by Tan

🍲 בפטונג - מסעדה יפנית WABI SABI by Kapi sushi box

🍲 המסעדה עם העלים Ma Doo Bua

🍲 שוק לילה


Music: Acoustic Guitar 1 | Musician: music by audionautix.com License

מסעדה תורכית מעולה. המסעדה היחידה בתאילנד שבה הכל למכירה. ובא לי לקנות הכל! לבעלים המקסים קוראים Cetin והוא ישב איתנו וסיפר לנו על תורכיה, על המסעדה, על כדורגל ועל משמעות השם efe. אפה נלחם בטרור ויש בובה שלו במסעדה.

בחוץ יש מלצר שעושה לילדים טריקים עם הגלידה והילדים נקרעו מצחוק. במקרה גילינו שרכלנו במסעדה השניה של Cetin בקופיפי:) מה הסיכוי??

שכחתי לציין שטעים מאד והטעמים מוכרים לנו הישראלים.

מיד אחרי המסעדה, נסענו לשוק הלילה.




מלונות

אנחנו ישנו במלון Centara Grand Mirage Phuket בקארון כי מאד אהבנו את המלון בפטאיה Centara Grand Mirage Pattaya, אבל זה ממש לא היה אותו הדבר. המלון בפוקט הוא אחלה, עם חוף מהמם ואבובים ומגלצ'ות, אבל מיושן יחסית לשאר המלונות שהיינו בהם, ולא ברמה של פטאיה. בדיעבד הייתי מחפשת משהו אחר. אבל כובן נהנינו מאד!

עוד שני מלונות ששמעתי עליהם:

האיזור המרכזי של פוקט זה פטונג ולא ישנו שם. כשנסענו לשם, לקחנו מונית - 15 דקות נסיעה.


מוזמנים לאינסטגרם שלי, בו שמורים כל ההיי לייטס מהטיול, וגם לקבוצת הפייסבוק שלי, בה גם אתם יכולים לשתף בהנאות שלכם, כי למה שאהנה לבד?


לעוד פוסטים מפורטים על תאילנד עם ילדים - לחצו כאן.

202 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page