top of page

פטאיה

עודכן: 18 בספט׳ 2023

לפני 20 שנה בערך, כשהייתי בתאילנד, אמרו לי שפטאיה זה מקום מחרוד.

שזה סדום ועמורה ופשוט דוחה. אז החלטתי לבדוק את זה ולבוא עם הילדים :)

סתם. עשיתי מחקר וגיליתי את המלון הכי כיפי למשפחות, את השקיעות הכי מנצחות ואטרקציות שיזכרו לדורי דורות. שעה וחצי מבנגקוק ואתם שם. נעצתי הכל במפות של תאילנד, כל הסטוריז פה ויש קישורים בעמוד הזה לכל ההמלצות.

קדימה, לתמצות ההמלצות שלי, כי למה שאהנה לבד?

לעניינינו:

🐘 יום 1: המלון המושלם - אבובים, שקיעות ואיזור לילדים

🐘 יום 2: פארק מים RAMAYANA ושוק לילה Thepprasit

🐘 יום 3: גנים בוטניים Nong Nooch וקארטינג easykart.net

🐘 יום 4: אומגות Flight of the gibbon (או פה או בצפון או בפוקט), מוזיאון ריפלי, חדר האימה ומסעדה בטיילת Wine Connection בחוף פטאיה


עוד פעילויות מגניבות:

🐘 שייט לאיים


חופים:

🐘 חוף Jomtien

🐘 חוף פטאיה

🐘 חוף שקט יותר Wong Ammat


שעה וחצי מבנגקוק במונית תגיעו לפטאיה.

לפטאיה יש צד מכוער, אין ספק. אבל כמו בחיים, בחרתי להסתכל על הצד היפה שלה ולהתאים אותו אלינו ולמה שמרגש אותנו. הצד המכוער זה ה - Walking Street. אל תלכו לשם.

הצד היפה זה כל מה שאכתוב עליו.


🌞 הגענו למלון המושלם Centara Grand Mirage Pattaya - מגלצ'ות, אבובים, בריכה קסומה, נוף מטריף, איזור של טרמפולינות וגשר חבלים לילדים, ניקיון, איכות, שירות..

יש ליד המלון מסאז'ים, כביסות, מסעדות, חנויות והכל. היה כל כך כיף שבחרנו לוותר על אטרקציות כדי להיות בו (עשינו אותן במקומות אחרים - למשל זיפליין).

ממליצה בחום, כי באמת למה שאהנה לבד?






🌞 ידעתם שהקנאביס חוקי שם? ממדינה שהיית נכנס לכלא ל 99 שנים על שימוש בקנאביס, עכשיו אפשר לרכוש בכל מקום. השינוי הזה מקצה לקצה הוא הזוי! ועכשיו תמיד 4:20 שם.

למי שלא מכיר, אומרים שבשעה 4:20 אפשר היה לעשן סמים בארה״ב כי אז השוטרים היו אוכלים דונאטס:) או כך לפחות סיפר לנו המוכר וצחקנו מהאגדה.

עכשיו כשזה חוקי, זה כמו להגיד שכל הזמן השעה 4:20. וואי, הכי למה שאהנה לבד?


🌞 פארק מים RAMAYANA

איזה פארק מושלם! בכל הטיול היינו גם בפארק המים Andamanda שבפוקט ושניהם היו פשוט מעולים. מעולים ברמה שכל המשפחה עלתה על הכל. טוב, חוץ ממתקן השיגור שעליו עלו רק 3/5 מהמשפחה ואני ממש לא אחשוף מי! קנינו כרטיסים דרך האתר וכשהגענו נתנו לנו צמיד, הטענו בו כסף ואז יכלנו לאכול במתחם מבלי להשתמש בכסף מזומן.

ירד גשם כשהיינו בפארק וזה ממש לא גרע מההנאה שלנו. גם ככה היינו רטובים:)


🌞 שוק לילה Thepprasit - שוק מקסים עם אוכל ובגדים וקרוב לOutlet. נשנשנו כהוגן.

🌞 גנים בוטניים Nong Nooch - תשמעו, פה הדעות חלוקות. מצד אחד גנים מהממים ביופיים. מצד שני, לא המקום הכי כיפי בעיני הילדים אם מסתכלים על כל הטיול אחורנית. זה גם ממש לא היה זול, אז לשיקולכם. נהנינו אבל זה לא היה וואו.


🌞 קארטינג easykart.net - כולם עשו חוץ ממני. מישהו צריך לצלם. גם לא היה לי נעים להביס אותם.. ריחמתי עליהם. מקום ממש מומלץ שמחולק לפי גילאים. מאד מאורגן ואחראי - ניקו אחרי הגשם ווידאו שהכל בטיחותי. כולם עפו על המקום.



🌞 אומגות Flight of the gibbon (או פה או בצפון או בפוקט) - עשינו בפוקט וזה חלומי. לא עשינו בפטאיה אבל הכל די דומה. ריחפנו בין צמרות העצים, עם ובלי ידיים. עם ובלי צעקות. עם הסתכלות על הנוף ועם עיניים סגורות. הכל הלך והכל היה שם. הילדים ואנחנו התגברנו על הפחד ואפילו התבאסנו כשזה נגמר.


🌞 גלידה תאילנדית! אוי, כמה אני מתגעגעת.

קודם כל האמנות של ההכנה. זה היפנט אותי. כל השלבים, אחד אחרי השני, בסבלנות ובאהבה ובסופם מקבלים גלידה צבעונית ומגרה וטעימה טעימה טעימה. בטוחה שיש קשר בין כמות ההשקעה והטעם וזה בכלל לא משנה. כי משנה איזה זיכרון יצרנו ומה אנחנו מרגישים כשאנחנו נזכרים.


🌞 מוזיאון ריפלי, חדר האימה ועוד אטרקציות באיזור. מתאים ליום גשום או ליום משעמם:) נהנינו. באנו בלי ציפיות, במוזיאון ריפלי התעכבנו על כל אייטם ועשינו צחוקים ובחדר האימה רוני ואני נקרענו מצחוק שכשהעובד שהתחפש לזומבי רדף אחרי יעל עם גרזן והיא התחילה לצרוח ולבכות. אבל אז פחות צחקנו שראינו שהיא באמת פחדה 😁 ולקח לנו רבע שעה להרגיע אותה. כך או כך, חוויה! משם המשכנו למסעדה מעולה Wine Connection



זהו. אנחנו ממליצים על פטאיה.

קדימה, בואו לאינסטגרם החדש שלי ולקבוצת הפייסבוק שלי, בה גם אתם יכולים לשתף בהנאות שלכם, כי למה שתהנו לבד?

תודה לגולן מתאילנד עם גולן שסיפר לנו על המלון ועל האטרקציות בפטאיה!



לעוד פוסטים מפורטים על תאילנד עם ילדים - לחצו כאן.

198 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page