top of page

מסיבת האלווין Halaween

עודכן: 9 בנוב׳ 2023

יעלי ביקשה יום הולדת מפחידה. ביקשה. וקיבלה. איך אפשר לסרב לילדה שהמתנה שביקשה ליום הולדת היא שאבא יפסיק לעשן?

אז הזמנו פארק חבלים מפחיד ביותר, הכנו שולחן האלווין, עמדת תמונות, מבחנות דם ועוד ולמה שנפחד לבד?






הכל התחיל בזה שיעל רצתה יום הולדת מפחידה. חברה הזמינה אותה למסיבת האלווין ואז בדיוק התקבלה ההחלטה. במקביל עלתה המלצה בקבוצת הפייסבוק השווה שלי למה שאהנה לבד? על יום הולדת של Helen Marshanski המהממת ואני החלטתי לחבר את כל הנקודות ולעשות ליעלי יום הולדת כל כך מפחידה שאפילו אני אפחד. וכך היה. מפחיד? אז עד הסוף. סגרתי לבנות הכתה הפעלה בפארק החבלים בפארק הירקון. פחד אימים !!! ואני לא פחדנית. (יש שם מדריכים, לא לדאוג.) הילדות עפו. תרתי משמע (לילדות שלום דרך אגב)


למטה הכנו שולחן בסגנון האלווין ופינת יצירה והפעלות.


זה נראה מושקע, אבל בפועל נסענו לדרום תל אביב (הברזנו מהלימודים בשישי. לא לגלות למורה) ורכשנו בזול אביזרים. הלווינו מחברות ציוד שנשאר להן מהמסיבה שלהן ובילינו את הסופ״ש ביצירה. יעל הכינה את הרב.


אז מה היה לנו בכללי? תאורה קורי עכביש עמדת טריק או טריט מוסיקת אווירה מבחנות דם (פטל) כוסות עם ציורים מלחיצים עמדת תמונות עם תחפושות ואיפור תמונות ילדות של יעלי מחצלת לפעילויות הבנות שעשו לעצמן עמדת יצירה ומשחקי חשיבה למי שבחרה לא לעשות את ההפעלה או שירדה מוקדם מתנות לילדות שבתוכן יש ג’וקים וגולגולות וקצת קורי עכביש בירות למבוגרים פיצה ועוגה


היוש 9! יהיה לנו ממש כיף השנה


השולחן:

מבחנות דם שלדים ג’וקים לרב עמדת טריק אור טריט.

קופסא מפחידה שנפתחת ויש בה יד עם דם או ממתק. צנצנת של קפסולות של קפה עטופה בנייר סלוטייפ עם שתי עיניים ונרות בתוכה (שתי דקות עבודה של יעלי) אוכל בצורה מפחידה: סוכריות על מקל עטופות במפית עם שתי נקודות עליהן. נראה בול כמו רוח רפאים , קלמנטינה מפחידה וניסיתי לעשות פרצוף קריפי מגזר גמדי. יצא יוצר קריפי ממה שחשבתי מבלי להתכוון.



למקום קוראים סקיי פארק.

על כל ילד מתחת ל 1.4 נדרש מלווה. מלווה יכול להיות מלווה לשני ילדים. כדאי להביא הרבה מלווים. כי זה מפחיייידדדדדד!

אז למה שנהנה לבד ?



ואם כבר הנאה, אז את חייבת לבוא לאינסטגרם שלי ולקבוצת הפייסבוק שלי לקבל עוד רעיונות להנאות עם משמעות (קטנות וגדולות).






693 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page