top of page

קצרים. יום בחיי - ג'ימבורי עם בירה ביד. WIN WIN

עודכן: 4 במרץ 2021

אמהות ואבות בתל אביב, תקשיבו תקשיבו. נכון שכשיש לכן תינוקות קטנים ואתם רוצים ללכת איתם לג'ימבורי, אתם חושבים לעצמכם: איזה כיף. עוד אחה"צ מלא בעניין ועומק? רק היה יכול להיות עוד יותר מושלם אם היתה לי איזו כוס יין או בירה ביד בזמן שהילד שלי בונה מגדל וקופץ ללא תכלית בטרמפולינה? מקום שאין בו רק קפה, כריכים, טוסטים, מאפים, חטיפים ודגני בוקר, אלא רגע בשבילי שיכיל את כל העשייה המבורכת הזו של היום יום ויעשה לי טוב? מקום שמבין מה אני לעזאזל צריך!!!??? רק עוד כוס יין או בירה חמודה.



“I know God won't give me something I can't handle. Just give me a glass of wine during it”


לחיי הגם וגם

אז אושרי ואחותה (הסופריות על) יזמו והקימו לכם בדיוק כזה. קוראים לו בובוש.

בובוש בצרפתית זה הדבר הכי חמוד בעולם.

המקום הוקם מאפס תוך כדי העובדה שאושרי היתה בחופשת לידה עם ארי התינוק שהלך איתה לכל מקום, והרעיון הגיע מתוך צורך ממשי שלה כאמא (ושל כולם!!) שלא היה לה שום מקום נורמלי ללכת אליו בחופשת הלידה ולהירגע בו. את העסק הקימה עם אחותה מיטל, שעבדה 13 שנים באל על, ואין לה שום זיקה לנושא אבל בדיוק קיבלה סירוב להעלאה במשכורת והחליטה לעזוב כי היה דחוף לה ללכת לנפץ תקרות זכוכית. מה שנקרא, לפעמים סוגרים לך דלת, אז תיכנס מהג'ימבורי. מיטל היא זו שנתנה לאושרי את האומץ, היא זו שמצאה את הלוקיישן המושלם בלב שכונת בזל המשופעת משפחות צעירות ומשוועת למקום מגניב עבור הילדים - וביחד? השמיים הם הגבול.



מה אני אגיד, עושה לי חשק לילד רביעי. איפה היית אז, אושרי??? חוצפה. אושרי, אל תספרי לרוני על המקום. הוא יחפור לי שוב לעשות עוד תינוק והמקום שלכן באמת מפתה ואני עלולה עוד להקשיב לו. ועוד שאלה: אפשר לבוא בלי ילדים? ואחת אחרונה: מתי את בונה קומה למעלה לפלייסטיישן?

שעות: א'-ה': 9:00-19:00 | שישי: 9:00-15:00 מתאים מגיל זחילה ועד 4. כתובת: אלקלעי 5, תל אביב טלפון: 039790159 | 0543124503


אמא, אבא: סיימתם את הבירה? אני מתחבא כבר שעה


הפעם אתם תהנו לבד, אני אהיה כאן לקבל תמונות שלכם נהנים בלעדי:) #למהשאהנהלבד #בובוש #bubush #bubushtlv


32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page