top of page

מדד ההופעות שלי - אפס ביחסי אנוש - ציון 10!

מדד ההופעות שלי!

לכל מדדי ההופעות שלי לחצו כאן :)

אז התגעגעתם? גם הפעם זה לא ממש לא משנה, כי זה קורה!




גם אם אתם לא אוהבים הצגות. גם אם יש לכם שטר אחד בארנק לכל החיים ואתם יכולים להוציא אותו על משהו אחד. גם אם זה היום האחרון שלכם לפני סגר בשל הואריאנט הבא. לכו להצגה ״אפס ביחסי אנוש״.

הצגה מצחיקה עד דמעות. עשויה ברמה הכי גבוהה שיש. שחקנים קלאס באפס מאמץ. שירים שיגרמו לכם לזוז בכיסא ולשים פס. לא פס כמו בצבא. פס כמו ששמנו בשנות ה 90 כשהלכנו עם בגדים זוהרים.




הצגה בועטת ששמה לנו מול הפרצוף את נושא ההטרדות המיניות, ההשלכות שלהן. כמה דרך החברה עשתה מאז 2003, השנה בה קורית ההצגה. יש עוד דרך, זה ברור. אבל הייתי בהצגה עם הבסטית שלי Lili Sherazki שתחיה. אותה הכרתי בצבא ובזכותה צחקתי בצבא אפילו יותר מבהצגה. ונזכרנו במישהי בת 20 שניהלה רומן עם אחד הבכירים אז. ככה ראינו את זה אז. אבל היא לא ניהלה רומן. היא הוטרדה מינית כי היא היתה בת 20 והוא בן 40 פלוס והמפקד הישיר שלה.

ההצגה מראה גם את הצדדים הפחות יפים של הצבא, אבל בצורה שמראה כמה כולנו מתפתחים בצבא וכמה התקופה הזו היא בין המשמעותיות בחיינו.

אי אפשר בלי להזכיר את השחקנים המוכשרים אחד אחד ואחת אחת : משי קליינשטיין, דיאנה גולבי, אלונה סער, רון שחר ועוד מלא מלא מלא שעשו לנו שמח בלב ובנשמה. ורצה הגורל וזו היתה ההצגה ה 200 אז הגיעו לבקר ריטה, שעשתה קטע קורע עם משי ועילי בוטנר שהיה מכותבי המוסיקה של ההצגה.


אז למה שאהנה לבד??? טוב, לא ממש לבד. בכל זאת הצגת ה 200 אז למה שאהנה לבד עם עוד 200 פעם שהאולם בבית לסין התמלא?








“Life is a playground. Play along!” Me


נתראה בהופעה הבאה!


28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page