top of page

יום הולדת למבוגרים בתקציב נמוך

עודכן: 8 בספט׳ 2019

בא לכם להשקיע, אבל יש עוד כמה שנים ליום הולדת עגול וגם יש מלא הוצאות עכשיו.

עדיין אפשר לחגוג? איזו שאלה. ברור!

לא חייבים לטוס לחו"ל, לא חייבים לקנות לו פלייסטיישן (או לה טבעת יקרה) ולא חייבים להכין מצגת שתיקח לי לילות ובעיקר את שמחת החיים. אפשר לחגוג בתקציב של 100 שקלים ועד 1500 ש"ח. אלו רק כמה רעיונות שאת רובם עשיתי בשנה האחרונה.

1. מתנות כגיל החוגג.

הבחור בן 30, נקנה 30 מתנות. אתם לא חייבים אם זה עושה לכם לחץ בחזה.

מה שאני רוצה לחדד פה, זה שלפחות 1-2 מתנות יהיו ממש מיוחדות.

מתנות שהוא יתרגש מהן, שהוא יזכור אותן תמיד ובעיקר שישמח. אבל ממש ישמח.

למשל, רוני מאוד אהב את להקת "נעליים". רובכם לא ממש מכירים אותם, אבל הם היו מאוד איכותיים ורוני חיפש בנרות את הדיסק שלהם. ולא היה. וכל פעם שהיינו באיזה שוק או קניון הוא היה נכנס לחפש את זה ולאף אחד לא היה. ביום הולדת חשבתי שאני הולכת להשיג לו את הדיסק. לא חיפשתי באף חנות, אלא פשוט התקשרתי ל -144 (לא היה אז פייסבוק! לפחות לא לי ב 2006) ואמרתי: שלום, אפשר בבקשה את הטלפון של אייל אבן צור? נתנו לי.

התקשרתי.

ענה.

לא רק שענה, גם הזמין אותי לקבל דיסק חתום באופן אישי.

אפילו לו לא היה את הדיסק של עצמו, אז הקסם פשוט צרב לנו דיסק.

אני חושבת שראיתי את רוני מזיל דימעה מהתרגשות. כזו גדולה יפה כזו. כמוהו.

אייל מאז לפעמים מזמין אותנו להופעות שלו והוא עדיין אחד האהובים והמוערכים עלינו, אבל מה שאני רוצה להגיד זה שלפעמים מעשה קטן טוב מלווה אנשים שנים.

לפעמים מאמץ קטן לאחד הוא אושר גדול לשני והיתה לי הזכות שאייל שימח אותנו כל כך.

מתנה שנייה איכותית בשנים האחרונות היתה משהו שקשור בקבוצת כדורגל שהוא אוהד. או ברכת וידאו מאלונה ברקת, או עוגה עם הסמל. משהו בשביל תשומת הלב.

אוהד הפועל באר שבע? תקני לו עוגה

מרגש עד היום

2. בלי הפקות ענק ובלי יותר מדי זמן: הדפסת תמונות רגילות ולתלות על חבל בכל הבית.

משהו נוסטלגי ומאוד מרגש. גם את הציניקנים ביותר. חוגג יום ההולדת נכנס הביתה ורואה "חיים שכאלה" בכל הסלון. אם מפתחים משהו כמו 100 תמונות ולוקחים את אטבי הכביסה שכבר יש לנו (תירוץ לא לעשות כביסה ביום חגיגה!), זה מאוד זול, אבל האפקט עדיין מטורף.

לקחתי הרבה רגעים של אושר מהרגע שהכרנו, דרך הטיולים, ההופעות, הילדים, המשפחה המורחבת והרבה חיוכים.

חיים שכאלה

3. טיול עם המשפחה בעין הוד. טיול יומי בקטנה, אבל מלא בקסם ואהבה.

כחיפאית, זכרתי שעין-הוד אחלה מקום, אבל שכחתי עד כמה. מקום מאוד קטן, אבל משרת את המטרה שלשמה התכנסנו.

עשינו שם יום הולדת קסומה לרוני והילדים זוכרים את זה עד היום. טוב, זה היה ממש לא מזמן, אבל אצל ילדים זה מלא;)

היינו במוזיאון ינקו דאדא, שם יש בקומה התחתונה פעילות חמודה לילדים עם תחנות, כשבתחנה אחת הבאתי הרבה תמונות שהיו לנו בבית והכנו לרוני קולאז'. ממש חמוד. שכרנו מדריכה מטעם המוזיאון שתעשה לנו סיור קטן במקום וקינחנו במסעדה השווה ביותר - דוניה רוסה.

מומלץ!

ילדים, אני לא חושבת שמותר לטפס על זה

4. לילה בירושלים. לפעמים לילה מכניס אנרגיות ליותר זמן ממה שחושבים.

תמיד יש קופונים. ואם לא תהיו בררנים, תמצאו הרבה אפשרויות. לירושלים כדאי להזמין ליום חמישי ולא שישי כי ביום שישי הכל מת שם:)

הזמנו לילה אחד במלון בוטיק בירושלים. מלון בצלאל. בול מה שחיפשנו. מקום שיקי ואורבני, קטן וברמה גבוהה, בלב העניינים. החדר פיצי, אבל המרפסת ענקית ענקית. כ - 1000 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר וארוחת חמש מפנקת.

עצרנו בדרך לאכול ארוחת בוקר ב - בר בהר. יצאתם מהעיר ישר לנוף פנורמי להרי יהודה מרגיע. אין זמן להתרגל לחופש וזה המקום להיכנס עמוק לתחושת הניתוק. יש פה גם נוף וגם אוכל טעים מאוד. סוג האוכל: כפרי, ביתי, חלבי או טבעוני. בקיצור, לכולם יש מה לעשות כאן.

המשכנו לעיר העתיקה ולכותל, השתתפנו בסיור במנהרות הכותל (תזמינו מראש, לדעתי 35 ש"ח למבוגר), טיילנו בסמטאות, אכלנו הרבה יותר מדי אוכל אותנטי, הגענו לכנסיית הקבר, באנו לישון במלון שנ"צ מאוחר, קמנו לסיבוב ברים בשוק בלילה (חוויה אחרת) ובערב הזמנו מקום למסעדה הידועה והכי שווה שיש של אסף גרניט- מחניודה 22:30. חובה להזמין מראש כאן.

אווירה מדהימה, רוקדים על שולחנות, שמח מאוד.

קמנו בבוקר מאוחר, אכלנו ארוחת בוקר במלון וגם בשוק, עשינו סיבוב בנחלאות כדי שהרכב יוכל לסחוב אותנו וחזרנו הביתה. מלאי אנרגיות והערכה לסבא וסבתא ששמרו לנו עליהם! הבאנו להם אוכל מהשוק כשוחד.

יש עוד יתרון בלנסוע רק ללילה אחד. הם לא בטראומה וזה טוב לנו.

ניתוק מוחלט. אווירה של חו"ל

*חוגגים*חוגגים*חוגגים*חוגגים*חוגגים* מסעדת מחניודה

חו"ל זה כאן

טעם החיים

רק כשאתם בלי ילדים, אתם מוצאים את הזמן לקרוא שממש בבית הזה גדל הנשיא יצחק נבון, הסופר והמחזאי שכתב את בוסתן ספרדי שממש נמצא ליד ביתו

5. חדר בריחה. בזוג או עם כל המשפחה. מאוד מאוד כיף. זה ממלא אתכם בתחושת אדרנלין, זה עובד על שיתוף פעולה ובעיקר משנה תפאורה מהיום יום.

יש מיליונים. פשוט תקראו ביקורות ולכו לפי דרגת הקושי שאתם מעריכים את עצמיכם:)

הגובה של הילדים היווה יתרון בחידות

זהו לפעם הזו. המון מזל טוב! לנשום.