top of page

הצגות ילדים מומלצות

עודכן: 3 בדצמ׳ 2021

אם כבר יצאנו מהבית, רכשנו כרטיסים ואנחנו מתכננים זמן איכות עם הילדים, אז שיהיה כבר איכותי.


קודם כל מנוי בתיאטרון אורנה פורת. אנחנו מנויים המון שנים. הצגות ברמה איכותית כל כך גבוהה ויש בתיאטרון הזה קסם שבמעט תקציב, הם מצליחים להעביר אותו. זה מדהים אותי בכל פעם מחדש.

אני מזמינה שנה מראש בערך 5-6 הצגות וככה על הדרך כבר תופרת לנו שבתות רגועות.

ההצגות בדרך כלל במוזיאון תל אביב, אז תמיד משלבים את זה עם סיור במויזאון.

אין יותר תרבות מזה:)

במוזיאון יש הפעלות לפעמים של הרכבת פאזל של ציור. ואז צריך לחפש את התמונה ולהרכיב שם את הפאזל. בקיצור, כיף ובלי הרבה מאמץ.




כשיעל פוגשת משפחה


רוח התיאטרון

הצגת ילדים איכותית במיוחד של תיאטרון גשר,"רוח התיאטרון". הצגה קסומה בהשתתפות הקהל, מדברת גם על אהבה. רוצו לראות 😍 אין הרבה כאלו.


עוץ לי גוץ לי

מאבא שלי קיבלתי את התשוקה למיוזיקלס. את ההערכה לטקסט טוב, לתפאורה, לתזמורת חיה, לשחקנים טובים, לסטנדינג אוביישן מרגש. מאז שאני זוכרת את עצמי, הוא זה שלקח אותי להצגות. הוא זה שמבין את גודל הקסם ועליו אני חושבת בכל הצגה. בזכותו קיבלתי את האומץ ללכת אפילו לבד להצגה בברודווי, ממנו התעוזה לעלות על הבמה בגריז. בברודווי (כקהל. נא להירגע) ולרקוד על הבמה עם המנחה! אחת ההצגות הראשונות שראיתי איתו וזכורות לי, היא "עוץ לי גוץ לי". הייתי בת שש והשחקנים היו לא אחרים מאשר עופרה חזה, הגשש החיוור, אריק לביא. אבא שלי תמיד כיוון גבוה וקדימה. גבוה באיכות, קדימה במיקום. הלכתי להצגה המקסימה הזו כבר 4 פעמים עם הילדים שלי, ושוב התרגשתי והערכתי.

רוצו לראות!

"Children will not remember you by the material things you buy them, but for experiences you had together"

אנני. כולם נהנים פה

אנני! המחזמר. רוצו לראות. אחד המשפטים ששמעתי הכי הרבה מאבא שלי, הנסיך, הוא: שושקי, למה שוב פעם את לוקחת את "אנני" מסיפריית הוידאו? אולי תקחי משהו אחר? ואני, כמו היום: אבל טוב לי, למה לשנות? אני נהנית. (אגב, יצאו סרטים חדשים משנות השמונים?) כמה אהבתי את הסרט הזה. כמה אהבתי את אנני, כמה שרתי את השיר "Tomorrow" ועד היום אני אומרת "כל יום זה יום חדש". השנים עברו וממש לא מזמן הראינו לילדים את הסרט. לא יכולה להגיד שמבחינתם הוא עמד במבחן הזמן, אבל ברגע ששמעתי שיש מחזמר "אנני" חדש, רצתי לרכוש כרטיסים.

היינו בהצגת הבכורה, ועם הקאסט הכה מוכשר שיש שם (טלי אורן ההורסת! הרסה אותי מצחוק, אבי קושניר, חני נחמיאס ובאמת שכולם..) היה לא פחות ממוש-לם! בסוף, אמרו על הבמה שאם נהננו, שנפיץ את הבשורה ואם לא, שנהיה בשקט 🤣, אז אני מפיצה גם מפיצה. רוצו לראות, יש הנחות של 1+1 ובאמת שזה מרגש. יצאנו משם ועוד במדרגות יעל אמרה: מתי אפשר ללכת שוב? 😃😍 צדי, אתה משהו...


לסיכום

יש המון הצגות, אבל לא כולן תיזכרנה לכם ולילדים לעד. תנסו למצוא כאלו. הן באותו המחיר:)


152 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page