top of page

קאו סוק (Khao Sok)

עודכן: 18 בספט׳ 2023

קאו סוק שמורת טבע שתיזכר לדורי דורות. ישנו לילה אחד על עץ ולילה אחד על אגם. דברים שלא יוצא לנו ביום יום לעשות. האכלנו דגים, ראינו שקיעות וזריחות, קופים ועלוקות, ג'ונגל וסירות והלבד שלנו נפתח לעד.

תאילנד מדהימה אותי בשונות שיש בה מאיזור לאיזור. אגמים וצוקים, ג׳ונגלים וחופים. יש בה הכל.

נעצתי הכל במפות של תאילנד, כל הסטוריז פה ויש קישורים בעמוד הזה לכל ההמלצות.

קדימה, לתמצות ההמלצות שלי, כי למה שאהנה לבד?

חיינו בחלום, בו קמנו בבוקר לאגם עם דגים שהם רק שלנו. דגים שהגיעו לצלחת שלנו באותו הרגע.

טיילנו בג'ונגל אמיתי ושחינו בנהר, הפלגנו בין איים מזדקרים ולשמוע קופים לפני השינה. דווקא די נהנינו לבד שם, כי הכל מאד מבודד, אבל אחרי הפוסטים האלו, אני מקווה שאתם גם תבקרו שם:)

לעניינינו:

🐘 יום 1: הגעה לבית העץ Khao Sok Tree House וטיול בג'ונגל עם מדריך

🐘 יום 2: ארוחת בוקר בבית העץ והעברה לבית על האגם, שייט שקיעה באגם וארוחת צהריים וערב מושלמת במלון The Greenery Panvaree

🐘 יום 3: טיול בוקר באגם ומעבר לקאו לאק

לינה

ישנו לילה אחד על עץ Khao Sok Tree House

ולילה אחד על אגם The Greenery Panvaree

🌞 החוויה בבית העץ Khao Sok Tree House: מקום מיוחד במינו. כל משפחה מקבלת בית פרטי על עץ, עם גשר רק אליו ובלילה תשמעו קולות של חיות. חוויה מדהימה! יש במקום ביליארד, אכלנו אוכל טעים ושיחקנו לתוך הלילה ביליארד ומשחקי קלפים. מה זה נהנינו!

סרטונים של המקום המושלם הזה באינסטגרם:

האגם - חלק 1 וחלק 2.

🌞 סיור מודרך בג'ונגל. הפארק מהמם ביופיו. המדריך היה קריטי, כי יש הרבה צמחים מסוכנים, קופים ועלוקות. עלינו לא עלו, כי לא היה גשם, אז שימו לב שאם אתם בגשם תתכוננו נפשית לעלוקות ובואו לבושים עם בגדים ארוכים. הגענו לנהר כמובן חלומי. גם אם ישלמו לי לא אכנס, כי היה קפוא, אבל כל השאר יותר זורמים. הנה הסבר על הטיול שהמלון שלח לנו:

Trek through Khao Sok National Park with experienced guides. You can choose between a mountain trek or a water (river) trek. The guides have a lot of knowledge, beeing local of Khao Sok. They have walked the jungle trails many times, and have a lot of knowledge of the plants, trees and animals. Thet can spot insects, wildlife and plants which you could never have seen. Various snakes, civet cats, wild pigs, birds, etc. can be seen along the jungle trails.

Price: 700 Thb ( Private tour 900 thb/ 1 person excluding national park fee.

Program:Transfer to the National Park Half or full day Jungle trek

Lunch at the waterfall.

Time for swimming.

Transfer back to Tree House.

Drinking water included.

🌞 החוויה במלון שעל האגם The Greenery Panvaree: אחד מרגעי השיא של הטיול. אתם ישנים על המים. ממש ממש על המים.

יש לכם אוכל לדגים, שאתם מהחדר שלכם יכולים להאכיל אותם ולהתמוגג מהשקט.

יש לכם קיאק להנאתכם ופשוט תהנו. בגלל שהכל על המים, מגישים לכם לשולחן הכל והרמה של האוכל היתה הכי גבוהה שהיתה לנו בכל הטיול.

היה נקי והשירות היה מצוין. פיטר המדריך צילם אותנו תמונות למסגרת בסלון ובעיני זה אתר חובה. כמובן שאם אתם לא מפונקים, כי זה לא נח לישון על מים והחדרים קטנים והמים במקלחת לא זורמים הכי חזק בעולם ויש חשמל רק מחמש בערב. לילה אחד מספיק בעיני, אבל תלוי בכם. כמה אתם אנשי טבע.

הנה המפרט של הלו"ז מהמלון שעל האגם:

Day 1

11.30 Depart from the pier

12.30 restaurant for adelicious lunch, enjoying the heart of nature-you can go swimming,

explore the surroundings in a kayak, or simply relax bask in the atmosphere

17.00 Sightseeing boat tripto enjoy the surrounding

18.30 Dinner

Day 2

6.30 Enjoy Early morning boat trip with the most beautiful view of the lake along with the surroundingover the mountains as the mist floats across the water

7.30 Breakfast and relaxing into the beauty and tranquility of heavenly view at the resort.

9.30 Check-out

Package CC-21
.pdf
Download PDF • 57KB
RESORT INF
Download PDF • 76KB

🌞 הגעה: אנחנו הגענו מקופיפי, אז הפלגנו שעתיים במעבורת לקראבי, משם לקחנו מונית למזח ומהמזח באו לאסוף אותנו לבית העץ. מבית העץ נסענו במונית למזח ומהמזח בלונג טייל לאגם למלון.

אז לסיכום, אתר חובה.

מתי עוד יצא לכם לישון על עץ או על המים, לקום בבוקר לאגם עם דגים שהם רק שלך ומגיעים לצלחת שלך באותו הרגע, להיות בג'ונגל אמיתי ולשחות בנהר, להפליג בין איים מזדקרים ולשמוע קופים לפני השינה?

קדימה, מוזמנים לאינסטגרם שלי, בו שמורים כל ההיי לייטס מהטיול, וגם לקבוצת הפייסבוק שלי, בה גם אתם יכולים לשתף בהנאות שלכם, כי למה שאהנה לבד?

לעוד פוסטים מפורטים על תאילנד עם ילדים - לחצו כאן.