top of page

צ'יאנג ראי (צפון תאילנד, 2 לילות)

עודכן: 18 בספט׳ 2023

צ׳יאנג ראי שבצפון תאילנד, 3 שעות מצ׳יאנג מאי, פחות עמוסה מצ׳יאנג מאי ועדיין יש בה מה לעשות. ויתרנו על כמה אטרקציות שדרשו הרבה שעות נסיעה ובכך סיימנו שבוע בצפון. נעצתי הכל במפות של תאילנד, כל הסטוריז פה ויש קישורים בעמוד הזה לכל ההמלצות.

קדימה, לתמצות ההמלצות שלי, כי למה שאהנה לבד?



מה יש לעשות בצ'יאנג ראי?

  • מקדש White temple

  • פארק סינגה Singha Park: mini-zoo, flower garden and tea plantation

  • שייט Boat trip along Mae Khong river (the border between Thai-Laos-Myanmar)

  • משולש הזהב Golden Triangle & מוזיאון האופיום Opium museum

  • מקדש הקופים Monkey temple

  • הגינה של המלכה King Rama 9’s mother garden (queens garden) and villa doi tung

  • המקדש הכחול Blue temple

לינה:

מרידיאן צ'יאנג ראי - Meridien Chiang Rai - מלון מושלם! יוקרתי, נקי, נוף מעלף, בריכות חלומיות ובקיצור - חובה


הוא גם צילם אותנו. גם אנחנו אטרקציה?

קצת יותר בפירוט:

פארק של יצרנית הבירה סינגה בגודל של 13 קמ״ר עם מטעי תה מטריפים, אגם, גן חיות קטן אבל אפשר להאכיל בו את החיות ובאופן מפתיע נהנינו בטירוף:)

יש שם מסעדה של תה. כמו ששמעתם. יש תפריט של מה היית רוצה לשפר וכמו מתכון לעוגה, אתה שם את הכמות המומלצת מכל דבר ושותה. תמונות בהמשך.

יש בסינגה ברבורים, אופניים, בתי קפה ועוד.


והנה המקום המושלם עם התה:

האכלת חיות. כל המשפחה התלהבה.



  • המקדשים (הלבן והכחול): הלבן הוגדר כאחד היפים בתבל והכחול פשוט כחול וקטן יותר:) הלבן הרשים אותנו יותר מהכחול, למדנו על האמן Chalermchai Kositpipa שיזם ותכנן אותו. המטרה של המקדש היתה להקדיש אותו לבודהה וללמידת הבודהיזם. המקדש לבן, כמו הטוהר של בודהה ומשובץ בחתיכות זכוכית שמחזירות אור ומסמלות חכמה ולמידה. יש מבנה של המוני ידיים שמסמלות את הכמיהה שלנו לחומר ואת החמדנות ורק אם נתעלה מעליהן, נחווה את גן עדן.

המקדש יכול להיראות קישטי, אבל אם אתם פותחים את הלב לבודהיזם ולדרך החיים, תצליחו ליהנות מהמקום ולהבין על מה מדובר.

  • משולש הזהב ומוזיאון האופיום: לאוס-תאילנד-מיאנמר (בורמה לשעבר). לפה אפשר להגיע, לשוט ללאוס לשוק התיקים, לראות מוזיאון האופיום ואת התצפית על הנקודה שבין שלושת המדינות. מוזיאון האופיום - לפני המון שנים, גידלו פה אופיום והבריחו לשאר העולם. הדבר גרם למלחמות על כסף ושליטה והרבה רוע ולמזל התושבים, אין זכר לאופיום כיום. היה נחמד להסביר לילדים על סמים ומה זה גורם. יתכן שעשינו טראומה, אבל ימים יגידו :) בגדול, לא שווה את הנסיעה, לדעתי.

וזה, ילדים, מה שעלול לקרות לכם אם תעשו יום אחד סמים :)

לגבי השייט ללאוס:

הם אפילו לא החתימו לנו דרכון. מה שאומר שני דברים: אחד, אנחנו חסרי אחריות :) אבל זה לא חדש. אם היה קורה משהו, לא היו יודעים איפה אנחנו. דבר שני, אפשר לסמן במפת העולם בבית שטיילנו בלאוס אם אין הוכחה בדרכון? החלטנו שאם דורכים ברגליים במדינה ולא בשדה התעופה, אז התשובה היא כן.

  • מקדש הקופים: מקדש. וקופים:) 10 דקות והייתם פה. זה היה כיף לראות אותם מקרוב ולאכול תירס חם אח״כ, אבל רק אם אתם באיזור. יהיו עוד קופים במהלך הטיול.


  • אם אתם באיזור משולש הזהב, קפצו לגינה של המלכה King Rama 9’s mother garden (queens garden) and villa doi tung: גינה מפוארת ואחד מהבתים של המלכה. הבית נבנה כדי לגרום לתושבים להפסיק לגדל אופיום. זה הצליח והתושבים עברו לחקלאות ועסקים שונים. בגינה יש פסל עצום ומיוחד שמסמל המשכיות. כמו שהמקום הפך ממקום רע שגרם להרס וסבל למקום טוב, כך ההמשכיות מבטיחה הצלחה ושיגשוג.


וזהו. סיימנו שבוע בצפון, נפרדנו בעצב מקאי המדהימה ומכאן ממשיכים לבנגקוק. ביי קאי יקרה שלנו:)

הטלפון של קאי המקסימה: 66-82-759-949

מוזמנים לאינסטגרם שלי, בו שמורים כל ההיי לייטס מהטיול, וגם לקבוצת הפייסבוק שלי, בה גם אתם יכולים לשתף בהנאות שלכם, כי למה שאהנה לבד?

לעוד פוסטים מפורטים על תאילנד עם ילדים - לחצו כאן.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page