top of page

הפתעות לסבא וסבתא בימי קורונה

סבא וסבתא! כמה שהם חסרים לנו! מכל הבחינות.

איך אני מתגעגעת לימים שפשוט רואים אותם, מחבקים אותם, נושמים אותם. אני שמה בצד רגע את כל תרחישי האימה שמפחידים אותנו בחדשות, של מה יכול לקרות להם. אני מתגעגעת לפשטות. למשחקים שהם משחקים עם הנכדים, לקציצות של סבתא, לצחוקים המיוחדים והאישיים שלהם עם הנכדים. בואו נשמח אותם קצת. אבל בחיים, כמו בחיים, צריך ללמוד להסתכל על מה שיש ולמנף.


“Grandma/ Grandpa, I know you've loved me since I was born, but I've loved you my whole life“ — Someone smart


אז מה יש ? פקס? יש. טוב,טוב לא לכולם יש. אם אין פקס, וואטסאפ ומצלמה יש? יש וואטסאפ וידאו יש? יש מדפסת יש? יש. אם אין - רוצו לקנות! זה חובה כמו וויפיי בימים טרופים אלו! הבנת שמוצרי החשמל הם עסק חיוני. הכנו לסבים ולסבתות ערכת עבודה וברכות. הברכות - כדי לומר במילים שלנו: אתם חסרים לנו, אנחנו מתגעגעים אליכם ותשמרו על עצמיכם. ערכת העבודה - כדי לעשות הפעלות יחד מרחוק.

אז מה בערכה? - תשחצים - תשבצים - תפזורות - חידונים - עבודת יצירה כלשהי

איך זה עובד? 1. עם הילדים: מחפשים בגוגל אתרים מתאימים לילדים עם הפעילויות לגיל הרלוונטי. אני מצאתי למשל את אלו, אבל יש המוןןןן: לתשבצים/ תשחצים ותפזורות חידונים

2. מכינים ברכות 3. מצלמים את הילדים מקריאים אותן 4. מכינים עבודות יצירה 5. שולחים להם בפקס/ וואטסאפ/ מייל/ הולכים אליהם ושמים להם את זה, עומדים מרחוק ועושים להם שלום 6. בוכים יחד בטלפון 7. קובעים זמן נח ועושים את העבודות יחד, כל אחד מהצד השני של הקו 8. מצלמים ומתייגים אותי, כי למה שתהנו לבד עם כל הסבתות שלכם?


לעוד פוסטים שקשורים באהבה בימי קורונה לחצו כאן.





23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page