top of page

משחקים בימי קורונה

עודכן: 19 בפבר׳ 2021


אז יום הכיפור-הלא-נגמר הזה לא מראה סימנים שהוא הולך לאף מקום, אז הכנתי לכם רשימה מצומצמת של המשחקים הכי חזקים פה בבית משפחת גרפונקל. משחקים כאלו שבא לילדים ולנו ההורים (שזה לא פחות חשוב) לשחק אותם שוב ושוב.


“Time spent playing with your children is never wasted“ — Dawn Lantero


1. חתחתול סובב עולם. משחק מעולה!! קנינו אותו ממש עכשיו ושיחקנו אותו 1000 פעמים. זה משחק מגניב, כיפי, עם אסטרטגיה ומזל. זה משחק אח של חתחתול, אבל הרבה יותר טוב.

2. טיסה 501. עד שנוכל לטוס, אפשר לראות עולם דרך המשחק הזה 😁. משחק מעולה שמלמד את הילדים על מדינות, יבשות, חישוב נכון של מרחקים. במשחק צריך להגיע מהיעד בחזרה לישראל, תוך כדי הפתעות שקורות בדרך. כיף! 3. פקק תנועה. משחק אסטרטגיה שמלמד את הילד לתכנן ולחשב, לעמוד בתסכולים ולא לוותר. הרכב האדום צריך לצאת מהפקק. 4. הרמז. עוד כשהייתי ילדה אהבתי את המשחק הזה. מי רצח? מר שזיפי או העלמה שני? (תמיד חשדתי בעלמה שני) ואיפה הוא רצח?? תזהרו. לפני שתאשימו תנהלו סיכונים, תעשו אלימינציה ותבדקו את פני הפוקר של יריביכם. 5. תפוס ת'פנדה. משחק קליל, כיפי וזורם. אם נמאס לכם ממשחקים ארוכים, זה המשחק בשבילכם. משחק קוביות כיפי ולא שמים לב שהזמן עובר. זמן המשחק קצר מאד ואפשר לשחק יותר משחקים ואין לכם תחושת מוות בסופם 😜 6. תפוס ת'דרקון. משחק זיכרון מעולה! עם טוויסט. כל דרקון שאתה חושף, אתה לא יכול להמשיך לקחת מה שלא דרקון ואם נחפשת בעכביש, אתה הופך את הכל והתור עובר הלאה.





הבנק ואני. משחק פיננסי מעולה. לינק למעלה

?האימה כשאני שומעת: אמא, בא לך קטאן

שני המשחקים הבאים הם מעולים אבל ארוכים. ברמת ה-מודד-את-הסבלנות-שלכם ארוכים. אבל מעולים!! 1. קטאן: אסטרטגיה בסגנון מונופול, אבל מגניב יותר וקצר יותר. האימה שאני חשה כשהם שואלים אותי אם בא לי לשחק, היא משהו מאד לא נעים 😨😨😱 משחק קטן הוא לא. 2. הבנק ואני. משחק חדש. שכנה המליצה על עסק קטן שמוכר אותו. משחק חדש. בא לי לפרגן לעסקים קטנים וליזמים, בטח בתקופה הזו, אז החלטתי לנסות ואכן ממליצה בחום! כשהיינו ילדים היה את המשחק: סוגרים את החודש או משהו כזה, שמלמד אותנו להתנהל נכון עם כסף וממש אהבתי אותו. במבחן הזמן לא הצלחתי אגב להפנים את הדרך לסיים את החודש בפלוס 😁🤷‍♀️, אבל לא זו הנקודה. זה לא פוסט עלי. הלאה. חיפשתי משחק שיהיה דומה ולא מונופול ושות. אולי הילדים יצליחו טוב יותר ממני 😁 היה לנו חשש לפני המשחק הזה, כי רוני, בעלי, בנקאי והוא הודיע שלא יוכל להפסיד במשחק עם שם "הבנק ואני", אבל החלטתי לתת למשחק צאנס והוא מעולה!! לומדים במשחק לנהל שיח על כסף, התנהלות חודשית, ריביות, הלוואות, השקעות, נכסים והכל הצורה כיפית. הוא טיפה ארוך, אבל בהחלט אהוב פה!





תשמעו, בית הספר לא נראה באופק, אז תמשיכו לשחק, כי למה שאהנה לבד?


67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page