top of page

מדד ההופעות שלי על Bon Jovi!

עודכן: 3 בדצמ׳ 2021

בון ג'ובי. מדד ההופעות המקוצר שלי.




"Miracles happen everyday, change your perception of what is a miracle and you'll see them all around you” Jon Bon Jovi

כשיש לך חברה כמו פרזיק שלי, שגם זוכה בכרטיס לבון ג'ובי וישר מתקשרת אלייך להגיד לך שהולכות יחד. שמבינה שהיא לא תראה כלום ומביאה שרפרף וכולם מתפעלים מסביב. או מקללים. (זה ממש התחלק לחצי חצי).

שקובעת איתך מיקום כל כך מדויק למפגש, שתוך שעה וחצי גג את מוצאת אותה, שכל דוכן של אוכל מרחיק אותה מהנסיך ג'וני עוד טיפה, שמביאה מקל סלפי כזה ארוך, שבון ג'ובי חשב שזה רחפן, שעושה סרטונים כל ההופעה כי אומרת לך: "את אוהבת אותו יותר. תהני בהופעה. אני אצלם". פרזיק, את כזו נשמה טובה ומצחיקה. הבחור שהטלפון שלך נפל לו על הראש (פעמיים!) פחות חושב ככה, אבל איזה מזל שזה לא משנה מה הוא חושב מאיכילוב!!!?


וג'וני, נסיך שלי עם ג'קט בשיא החום חמוד שכמותך, שיניים צחורות יפות שאתה, לא משנה מה. לא משנה איך. לא משנה באיזה גיל, בדשא או בגולדן, בגיל 13 או בגיל 39, בגיל 57 או 100, אתה תמיד תהיה בן אדם שעושה לי שמח בלב. זו פעם שנייה שאני רואה אותך בלייב ואם זה תלוי בי, ממש לא האחרונה.


God blessed this mess. Yeah!

ממש השתדלת ונתת את כל כולך, לא פסחת על הרבה להיטים, העלת כמה בנות לבמה (התבאסת שאני בדשא, אה?? מה לעשות. משתדלת לחסוך לפעמים, אל תיקח קשה 🤷‍♀️), אתה אש, להבה ואנרגיות מתפוצצות ותודה שכיבדת אותנו והרמת לישראל וסגרת איתנו את סיבוב ההופעות.




I will love you. Always.

כל הקלישאות שלך נכונות. זה עכשיו או לעולם לא. I'll be there, forever & a day | We've got to hold on to what we've got | Keep the faith | I ain't gonna live forever ...


סגור


?אבל למה נשארת עם הג'קט

נותנת לך 10 תמיד, כי לפעמים האישיות, המאמץ והמוטיבציה הם מה שחשוב. סאונד טוב וקול צעיר גם ככה אוברייטד. וגם אז מה אם שאלת מיליון פעם: Are you with me? פשוט היה לך חשוב לשמוע תשובות מכולם.

אם לא היה פה רגש, אולי הייתי נותנת 8.5. אבל זה לעולם לא יקרה!!!


הבחורה גאונה. אין מה לומר. וסליחה לכל מי שעמד אחריה

תודה, גאונה שלי







#love #למהשאהנהלבדבהופעות

34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page